30.12.2015 г.

Пуши ме на пълнолуние



казва, че иска да е подложка за кафето ми
всеки ден и даже еньовден без цветя под възглавката
а аз отговарям му, че по-добре
да пържи яйца на косата ми алангле
и да изсипва захарници с килограмове
дори рокля с гол гръб и токчета не биха
и никога няма да го спрат да ме опръска
с дъждовната вода на мечтите му
айм сингинг ин дъ рейн и полунощ по веждите
сме май уей на синатра заедно интимно под небето
на звездите подаряваме си зъби вместо романтичност
целим се с мръсните си дрехи падаме по стълбища
четем стени и символично прекосяваме над покриви
късаме паважи и рисуваме смешни картини с химикал
бележки под линия книги без четене и думи без данък
обща стойност на косите гърдите лещите очите
които били най-голямото чудовище, казва Наско
и пуска роботите си и ме цели с трохи детска
предостатъчност не знае, че и той е там някъде
между таваните на чистата лудост и
параграф сливай се бавно докато гълъб кацнал на покрива
разсъждава за живота топлото мляко защо никога
не би ми пукало да те съблека гол и да те целя с кал
защото ще си щастлив и ще си направим
торта от листа прах цветя и закъснели песни
без да искам те назовах в сънища
които тичал си и
ще тичаш докато
в завода все още има захар
и обувки за настъпване

калинка малинка
едно две три стоп


/до три и бегбеде се спъна даже/

Няма коментари:

Публикуване на коментар