1.12.2015 г.

Карта на света

Да си правя планове със теб
За париж на мислите ми
И из дебрите на европйските магистрали е
Като да не бързам да си пия кафето и
Да кукуригам в нечия забравена прегръдка
За париж и мислите ми в твоите въздишки и
Няколко дъждовни лондонски събуждания
За да е банално и биг бенда на сърцето ми
Което тиктака с твоето , но е далече
Когато си китара
И барабан и се смееш на шапката ми,
Под която не крия буйна коса, а плешива любов
И ти пращам изплезени езици и рисунки на билети
Защото ти си париж а уди алън готви боб
Без преваряване са срещите ми с теб на утрото
Заведена и открадната се чувствам
И тънко по английски хумор само и пижама от шордич
Си пожелавам каравани пълни с имената ти
Защото ти дори без лондон и париж си свят
Континент по който не ходя нито стъпвам
Изписвам с танцови стъпки подхлъзнати и съм
Фред астер без обувките
По усмивка и намигване през ламанша
Не слагам главни букви и запетаи
Но ти така или иначе нищо не би ми казала
Нито за това
Нито за другото
Защото си полунощ в мислите ми




Няма коментари:

Публикуване на коментар