25.10.2015 г.

Баба ми



баба ми тъгата лежи на дивана
а той скърца нали е стар и помни музики отдавна
баба ми станала рано и тръгнала сама по улиците
да дири някаква птица, за която чула в съня си
птицата шарена и засмяна носила на крилете си
магия забравена от далечни гори
в болката на утрото и самотата на кухнята
баба ми чула, че трябва да тръгне
и да дири на птицата крилете и вихъра древен
търсила бродила и даже пропяла
както в тъгата и болката магарето ревяло
по улиците нищо не издавало магия
пусти с хора ли с трусове или с коли
не виждала тя края на приключението уви
баба ми и тъгата вървели за ръце и се стискали
стискали до кокалче до синината на очите
по веждите примигвали и птицата шарена викали
не дошла и тази сутрин
не извикала песен магична
но баба ми запъхтяна се прибра самичка
и полегнала на дивана
зави се отново с тъга
какво ли пък толкоз
така се нарича понякога
птицата магична

Няма коментари:

Публикуване на коментар