20.11.2015 г.

Очите на клона

      
Аз съм целувките
     на всички крещящи чайки-
          майки на нощта
прегръдките на среднощните птици,
                  клюнът в окото ти,
            стаеност в прозявката

Целувките, падения в които
          си намирал Бог и Шекспир
                   и си тичал нервно
                           по паважа-
                                   без вени
                                   без вежди
                                   без стави

Един голям мехур-любов, /неспукан още
                  номадски в люлякова вечер,
                                 жадна сред хиляди
                                              опропастени мигли,
                                  пропукана в пустиня
                      и издълбана на небето
                                 наместо дума крехка

   Аз съм и твоите и всичките нокти
                       изгризани по мисълта,
                            уравнени до нула,
             в земята на тихо полегнала,
                       без да помръдва,
                       без да брои,
                       без да сънува
                              ябълкови дни

 Аз съм нищожното намигване,
                   в което
     по тичане и безформеност
                   крадем животи,
дюли, пълни шепи неуморност,
            аморалът на черния ми дроб,
                          самонаказанието на Милър

 Тези всичките ръце, и в тях съм
                     по-корава
                     по-закрита
                     по-захвърлена и
                      раззинала паст срещу
                                       Романтиката на реда


               По клоните кални
                        вися като кокал
                         оглозган,
                         блестящ,
                 от лунно надбягване,
                          паднал случайно

        По мръсните корени,
               без пръст, и по червеи
                          занемарена,
           оклюмвам по кошмарите ти
                       бягам грозно
                                 по покрива на
                            твоята липса


                                     липсата на всички целувки съм





Няма коментари:

Публикуване на коментар